W chwili, gdy płacimy za bilet kolejowy zawieramy umowę, kupujemy usługę. Jakość usług na trasie Wołomin –Warszawa nie uległa znaczącej poprawie na przestrzeni wielu lat a nawet śmiem twierdzić, że się obniżyła. Mam tu na myśli :

-czas przejazdu z punktu A do B

-punktualność

-komfort podróży

-cena za bilet

-na stacji Wołomin od kilkunastu lat nie zatrzymują się pociągi dalekobieżne, pospieszne

Nasuwają mi się pytania:

-czy ja wykupując bilet kolejowy z Wołomina do Warszawy otrzymuję taką samą jakość usługi, co pasażer podróżujący ELFEM z drugiej strony stolicy?

-dlaczego za podobną cenę biletu otrzymuję gorszą jakość usług?

Pasażer, który na innej z podwarszawskich tras wykupił bilet na podobnej trasie ma dostęp do nowoczesnych klimatyzowanych i komfortowych pociągów ELF.

Stajemy się szarą podwarszawską strefą .Każdy kto dojeżdża do szkoły czy pracy zauważa, że trasa od Tłuszcza do Warszawy Wileńskiej to jedna z najbardziej obłożonych pod względem pasażerów na Mazowszu. W pociągach jest tłoczno a czas przejazdu wydłużył się choćby poprzez dodanie nowego przystanku kolejowego Warszawa Wilno. Należy też pamiętać, że większość z nas wysiadając z pociągu przesiada się do innych środków komunikacji, więc zależy nam na sprawnym dotarciu do celu każdego dnia.

Kiedy ktoś wynegocjuje dla Wołomina przynajmniej jednego ELFA?

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>